torstai 5. joulukuuta 2013

Haaste huhtikuulta...

Minut haastoi joku lapanen, tahi muu käsine.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastajille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, jolla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa ketkä olet haastanut.
6. Ei saa haastaa takaisin.

1.
 Olen tosi laiska blogaaja, kuten voitte huomata,
vaivauduin viimeinkin tekemään tän haasteen,
 joka on lojunut tuolla luonnoksissa kohta vuoden :D
2. 
Mulla on kaksi poikaa. Ren 1v6kk ja toistaiseksi nimetön Rusina 1kk.
3. 
Olen kihloissa maailman ihanimman miehen kanssa.
4.
 Lempivärini on oranssi, mutta tykkään myös pinkistä
5.
Ennen MH nukkeja keräilin BJD nukkeja.
Hyllystä löytyy enää ensimmäiseni, Lutsin Bory
6.
Olen ollut koulukiusattu, (reilu 10 vuotta. peruskoulu+amisvuosi, koulukiusaaminen loppui, kun menin Media10 luokalle Otavaan.(<3 2010-2011)
7.
Harrastan nukkeilun lisäksi kuvataidetta ja muuta värkkäilyä,
lukemista,dataamista, DVDleffojen hamstrausta miehen kanssa sekä konsolipelejä.
8.
Olen aivan järkyttävän ujo...NYKYÄÄN! vielä pari vuotta sitten olin aivan järkyttävä rääväsuu. Puhuin mitä sylki suuhun toi ja kelle vaan.
Nykyään yhden kommentinkin kirjoittamiseen menee n.20 minuuttia,
kun yritän muotoilla asiani mahdollisimman ystävälliseksi.
Enkä enää osaa pukeutuakaan näyttävästi. Olen ihan ghouli. :(
9.
Olen armoton Japsifani, mutta ällöän Koreaihkuilua, koska DA.
Pohjois Koreassa syödään vauvoja. (Tiedän, että Etelä ja Pohjoinen ovat eri valtioita, mutta silti!)
Ja sitäpaitsi Etelä Koreasta ei tule muuta hyvää kuin Gansterileffat <3
10.
Olen kauhean näsäviisas nippelitiedonnappulatrivianheittäjä. Tiedän liikaa täysin turhia faktoja,
joilla on vain pätemisarvoa.
11.
En aio haastaa ketään, koska kaikki tuntevat apinan, mutta apina ei tunne ketään. :(

 Kysymykset joihin minun pitää vastata
1.Kuka on lempihahmosi monster highssa?
Ehdottomasti Draculaura. (tykkään myös Howleenista)
2.Kenellä Monster High oppilaista on kivoin luonne?
 Edelleen Draculauralla.
3.oletko gosussa?
En, haluaisin joinata, mutta sosiaalisuuskammoisuuteni vähän estää.
4.Paras ikinä lukemasi blogi (omaasi ei lueta mukaan:DD)
Tää on paha. Varmaankin violenceofdeliberation.blogspot.fi/ ennen kun se kuoli.
5.jos saisit olla jokin monster high oppilaista kuka olisit?
Helppoa, Draculaura tottakai. (Tai Howleen...) Tosin Spectrana ois kans
aika viileetä. Vois vakoilla ihmisiä...
6.Teethän tämän?
...Vaan reilu puol vuotta myöhässä :D
7.Kaunein ikinä näkemäsi mh-nukke? (olemassa oleva)
...Apua...  Draculaura: Powder Room Playset with dollin nukke
8.Minkä nuken aijot ostaa seuraavaksi?
En tiedä vielä. Varmaankin customiksi jonkun halvan huutiksesta.
Ihan vaan, koska kaikki luulee, että olen ärsyttävä nukkehamsteri, joka
ostaa nukkeja myydäkseen ne voitolla eteenpäin... :D
9.minkä väriset silmät sinulla on?'
Ruskeat.
10.Pariisi vai Amerikka?
Hassu kysymys, kun Pariisin on kaupunki, ja Amerikka taas maanosa/valtio.
Mutta vastaan että Amerikka
11. kysymystä ei oo :(

 En haasta ketään. LOL


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti