torstai 31. tammikuuta 2013

New ghoul

Tänään Papu yllätti mut iloisesti,
kun oltiin kaupungilla yhdessä mun pikkuveljen kanssa.
Ne oli käynyt meidän Lelukaupassa MuoviEpoxissa
kattelemassa yhden keräilijän vanhoja Heman ja Turtles
figuureja, jotka on säilyny originalpakkauksissa
sillävälin kun mä olin hyvästelemässä mun lempilevykauppaa
Peltirumpua joka sulki tänään ovensa viimeisen kerran.
Kuten arvaatte varmaan, se yllätys oli uus monsteri mun
katraaseen.
Ghouls rule Draculaura

Ajattelin huomenna ehkä tehdä jotain shootintapaista...
Mutten tiedä vielä ehdinkö.



 

2 kommenttia:

  1. Hei, kun sanoit ettiväs jtn Operettaa, niin pixmania.com:issa oli basic Operetta & Party Operetta, oisko se joku niistä se oikea?:D tiiän ettei oo, mut toi "party" Operetta? :o

    VastaaPoista
  2. Joo, oon tietonen tästä pixmanian DDG Operetasta, mutten oo vielä tota miestä vakuuttanu siitä, että se kannattaa tilata sieltä. Sen mielestä kannattais ennemmin ettiä kaupoista, mutta etenkin täällä Kouvolassa on semmonen tilanne, että nukkeja ei oo enää oikeastaan missään, paitsi tietysti SS Ghoulia Yelps, jota on joka puolella.

    VastaaPoista